Nyári programjainkról

A Martfű Városi Nyugdíjas Egyesületben 2016. június 15-én, a Kossuth úti Közösségi Házban értékeltük az eddig végzett munkánkat, köszöntöttük a születésnapos klubtagjainkat.

Gazsó Lajos klubtársunk bográcsban finom sertéspörköltet főzött, amit jóízűen elfogyasztottunk. Ebéd után 13+1 kérdésből álló szellemi totót töltöttünk ki. Azoknak a klubtagoknak, akik részt vettek a játékban, szerény ajándékkal kedveskedtünk.

Köszönjük szépen mindenkinek, akik lehetővé tették ennek a kellemes délutánnak az eltöltését.

Július 13-án kiránduláson vettünk részt. A Budapesti Vigadó téri hajóállomásról indultunk hajókirándulásra, Szentendrére. Igazán szép látványban volt részünk, hajóval utaztunk a Dunán és gyönyörködtünk a tájban. Megérkezésünk után sétát tettünk a városban, majd finom ebédet fogyasztottunk el. Ebéd után több múzeumot is megnéztünk. Először a már ismert Kovács Margit kerámia múzeumba látogattunk el, majd Shiota japán művésznő első magyarországi kiállításával ismerkedtünk meg. A több száz kilométernyi kifeszített vörös fonalból készült mű nagyon érdekes és újszerű, és a fonalra több mint 20 ezer kulcsot raktak fel. Az „Újragondolt Czóbel” című kiállítást is megnéztük, amely a festő pályaszakaszait mutatja be.

Késő délután indultunk vissza Szentendréről hajóval Budapestre, majd autóbusszal Martfűre. Igazán szép, tartalmas napot töltöttünk el ismét együtt.