Az SZMSZ módosításokra elsősorban a szabályzatok elfogadása óta eltelt időszak jogszabályi változásai miatt került sor. A módosítások kiemelten az ún. átruházott hatásköröket, a bizottsági feladat- és hatásköröket, valamint a Polgármesteri Hivatal szervezeti tagozódását, munka- és félfogadási rendjét érintik.
A Polgármesteri Hivatal korábbi négy helyett két irodával – Műszaki Iroda, Pénzügyi és Adóügyi Iroda – működik a továbbiakban. Az irodai tagozódásba nem tartozó feladatokat a jegyző és az aljegyző közvetlenül irányítja. A módosítás a már korábban kialakult helyzetet rögzíti.
A Polgármesteri Hivatal általános munkarendje is változott, a hivatal dolgozóinak munkaideje fél órával korábban kezdődik, hétfőtől csütörtökig 7,30-16,00 óráig, pénteken 7,30-13,30 óráig tart. A módosítás az ügyfélfogadás rendjét – ideértve a hétfői hosszított ügyfélfogadást – nem érinti.
A hivatal általános ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: délelőtt 8,00-12,00 óráig, délután 13,00-18,00 óráig
Kedd: délelőtt 8,00-12,00 óráig, délután nincs
Szerda: 8,00-12,00 óráig, délután 13,00-16,00 óráig
Csütörtök: délelőtt nincs, délután 13,00-16,00 óráig
Péntek: délelőtt 8,00-12,00 óráig, délután nincs
A hétfői napokon hosszított ügyfélfogadást tartó ügyintézők munkakezdése 10,00 óra.
A Pénztár nyitvatartási rendje:
Hétfő: délelőtt nincs, délután 14,00-15,00 óráig
Kedd: délelőtt nincs, délután nincs
Szerda: délelőtt nincs, délután 14,00-15,00 óráig
Csütörtök: délelőtt nincs, délután nincs
Péntek: délelőtt 9,00-10,00 óráig, délután nincs
Az ügyfeleknek lehetőséget kell biztosítani az ügyintézőkkel történő előzetes időpont egyeztetésre, mely azonban nem kötelező.
A polgármester és a jegyző minden héten hétfőn 10,00-12,00 óráig fogadóórát tart.
Herbály Jánosné
A Martfűi Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendje>>>