Ugrás a fő tartalomhoz Ugrás az elérhetőséghez

Martfű Város ASP központhoz való csatlakozása (KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01177)

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01177

A kedvezményezett neve:       Martfű Városi Önkormányzata
A projekt címe:                         Martfű Város ASP központhoz való csatlakozása
A támogatás összege:           7 millió Ft
A támogatás mértéke:           100%
A projekt azonosító száma:   KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01177

A projekt tartalmának bemutatása:

A Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program keretén belül a Miniszterelnökség, mint Támogató, által 2016. augusztus 15 - én kiadott KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez c. felhívás alapján Martfű Város Önkormányzata pályázatot nyújtott be és 7.000.000 Ft összegű, vissza nem térítendő támogatást nyert.

Az ASP projekt segítségével az Önkormányzati hivatal az önkormányzatnál egységes informatikai háttérre alapozott, központi adatkezelő rendszert vezet be.

A rendszer előkészítése során az adó szakrendszerben saját erőforrás felhasználásával végezzük az adatminőség javítási folyamatot, míg az egyéb alrendszerek tekintetében az adatminőség javítás valamint a migráció folyamatát külső erőforrás beavatkozásával valósítottuk meg.

Az eszközbeszerzés során külső vállalkozó által leszállított, három év helyszíni garanciával rendelkező eszközöket szereztünk be. A pályázat sikeres megvalósítása érdekében az Önkormányzat beszerzési eljárást folytatott le, amelynek eredményeként a RITEK ZRT.-vel kötött szerződést a pályázati feltételeknek megfelelő hardverek és szolgáltatások beszerzésére (eszközök, IT-biztonsági és iratkezelési szabályzatok, adatmigráció, tesztelés, élesítés, projektmenedzsment).

A működés fejlesztés és szabályozási keretek kialakítása során felülvizsgáltuk és az ASP rendszert kielégítően naprakésszé tettük az iratkezelési- és az adatkezelést feltételező- információbiztonsági szabályzatot.

A rendszer tesztelését és élesítését valamint a kötelező tájékoztatás és nyilvánosság megteremtését is megvalósítottuk, a projekt menedzsment feladatokat pedig szakértői szolgáltatásként.

Tevékenységeinket közbeszerzési kötelezettség nem terheli.

A projekt keretein belül az alábbi feladatokat valósítottuk meg:

-   Keretrendszer bevezetése, a szakrendszerek zökkenőmentes kiszolgálása céljából.

-   Önkormányzati Adózási alrendszer törvényi megfelelés értelmében, a helyi adóztatási feladatok teljeskörű ellátása céljából

-   Gazdálkodási alrendszert az önkormányzat pénzgazdálkodásának tervezése, könyvvezetés és ellenőrzési feladatok ellátása céljából.

-   Iratkezelő rendszer a komplex dokumentumkezelés megvalósítása érdekében.

-   Ingatlanvagyon kataszterrendszer a meglévő ingatlan nyilvántartás naprakész kezelésének megvalósítására

-   Hagyatéki leltárrendszert az egységes és naprakész hagyatékkezelés megteremtésére

-   Iparkereskedelmi rendszer az érintett helyi vállalkozások törvényben előírt nyilvántartásának vezetésére

-   Önkormányzati települési portálrendszer az ügyfelek tájékoztatásának naprakésszé tétele érdekében, valamint az elektronikus űrlap-szolgáltatás az elektronikus ügykezelés bevezetése érdekében.

A Projekt megvalósításának kezdete: 2017.06.01.

A Projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2018.06.30.

Önkormányzatunknál az ASP rendszerhez történő csatlakozás határideje: 2019. 01.01.

A Projekt tényleges fizikai befejezésének tervezett napja: 2019.06.30.

Minden jog fenntartva © 2011-2021 Martfű Város